Hvilke modeller kan dette:
Fra : -w

Dato : 08-05-04 18:58

Hejsa.

Jeg skal prøve at finde ud af hvilken Mobil der skal indkøbes, og håber I
kan guide mig lidt i den rigtige retning.

Primære krav:
- Samtaler.
- SMS.
- Mulighed for at modtage og sende e-mail.

Sekundære krav som gerne må være med men ikke må gøre telefonen væsentligt
dyrere:
- Kamera til still-billeder.
- Mulighed for at føre samtale uden at holde telefonen op til øret.
- Farveskærm

Prismæssigt skal telefonen helst ikke overstige 1000 - 1500kr og prisen skal
helst være uden abonnement.

Hvilke modeller opfylder mine krav til den pris?

M.v.h.

-w

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 20:41

> Prismæssigt skal telefonen helst ikke overstige 1000 - 1500kr og prisen
skal
> helst være uden abonnement.
>
> Hvilke modeller opfylder mine krav til den pris?

Tror så godt som alle telefoner i prisklassen 1000-1500 kr. overholder
samtlige dine krav - du må have nogle lidt mere specifikke :).

Skal det være en klaptelefon? Skal den have lang standby-tid? Skal du bruge
den i forbindelse med fysisk arbejde (håndværkertelefon)?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg.

Fra : mullerman

Dato : 08-05-04 20:48

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> skal

> Tror så godt som alle telefoner i prisklassen 1000-1500 kr. overholder
> samtlige dine krav - du må have nogle lidt mere specifikke :).

Prøv her

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/vaelg_mobiltelefon/index.jsp

her kan du afkrydse de krav du har til mobilen... når du har funden dem der
passer kan du checke priser på www.mobilpriser.dk

Martin

Fra : -w

Dato : 08-05-04 21:26

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> her kan du afkrydse de krav du har til mobilen... når du har funden dem

Tak for linket.
Jeg får ikke nogle hits på min søgning i første omgang, men jeg vil prøve
igen når tiden er til det..

-w

Fra : -w

Dato : 08-05-04 21:42

> [...]
bruge
> den i forbindelse med fysisk arbejde (håndværkertelefon)?

Tak for svar.

Størelse har mindre betydning.
Klaptelefon eller ej har ingen betydning.
Standbytiden må selvfølgelig være så høj som muligt, men det er ikke en
væsentlig faktor.
En telefon hvor antennen ikke "stikker ud", men er indbygget vil være at
foretræke, men det er heller ikke det der afgør købet.
E-mail-delen i telefonen er vigtig, og skal derfor helst være så overskuelig
og brugervenlig som muligt. Hvis det er muligt vil det være toppen hvis
telefonen kan synkronisere/overføre mails til pc'eren når de to mødes..

Når kravene til Alm tale, SMS, E-mail og evt. håndfri samtaler er opfyldt er
pålidelighed og holdbarhed vigtigere end alt det andet tingeltangel som
ellers kan følge med.

-w

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-04 07:49

> Når kravene til Alm tale, SMS, E-mail og evt. håndfri samtaler er opfyldt
er
> pålidelighed og holdbarhed vigtigere end alt det andet tingeltangel som
> ellers kan følge med.

SonyEricsson T610 lyder som din telefon - dog ligger den i ca. 1700 kr. uden
abonnement.