programmer der indlæses ved opstart
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 14:39

2 ens programmer (Outlook) indlæses ved opstart af computeren - hvordan
undgår jeg det - jeg vil helst slet ikke have noget indlæst.

Bruger XP

//Knud

Fra : Jan Bagge

Dato : 08-05-04 14:45

hvad OS kører du ??

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 14:52

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvad OS kører du ??

2002 (10.3513.3501)SP-1 står der - hvis det er versionen du tænker på med
"OS"

Fra : Jan Bagge

Dato : 08-05-04 15:01

Nej.. OS = opertiv System

Nt system eller ??

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 15:05

> Nej.. OS = opertiv System
>
> Nt system eller ??

*S* Explorer ver 6.0

Fra : Jan Bagge

Dato : 08-05-04 15:39

det er din browser ??? hvad stå der nå du starter op ?? Windows hvad ?

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-04 09:21

> det er din browser ??? hvad stå der nå du starter op ?? Windows hvad ?

Der står Windows XP Professional

Fra : Jan Bagge

Dato : 09-05-04 09:34

Godt :D ... gå ud fra du kører dansk version...

Du gå ned i starte ---> kør, der skriver du MSCONFIG .... der har du
muligheder for at vælge hvad der skal starte op