Inventor og DWG
Fra : Craig David

Dato : 01-05-01 10:42

Hej
Kan inventor gemme i DWG format ? og kan man umiddelbart åbne en inventor
tegning i AutoCAD?

/CD

Fra : Uffe Bak

Dato : 04-05-01 08:49

Hej "Craig" (er det en joke eller har du et belastet navn ?)

Inventor's native tegningsform hedder .IDW - og kan ikke direkte åbnes i
AutoCAD. Derimod kan man "indbage" en DWF fil inden i IDW filen - så den kan ses
med VoloView - og Inventors egen Viewer Rover.

Endelig har man også muligheden for at gemme tegning i DWG (tilbage til
R13)eller DXF (tilbage til R12)

Håber dette besvarer dine spørgsmål

Med venlig hilsen

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic

In article <9cm097$1il2$1@tnews.inet.tele.dk>, Craig David says...

Fra : Craig David

Dato : 15-05-01 13:26

Hej "Uffe" (er det en joke eller har du et belastet navn ? jeg mindes nemlig
en idiot ved navn Elleman som havde samme fornavn som dig.)
Tak for svar, jo jeg er meget tilfreds.
CD

Fra : Uffe Bak

Dato : 16-05-01 17:51

Hej Craig

Undskyld hvis jeg utilsigtet fik mig udtrykt mindre heldigt.
Det er lå til grund for min forespørgsel - var at jeg af og til
i Newsgroups ser at folk bruger alias eller et andet navn - hvad
jeg ikke synes er helt OK. Og jeg vil give dig ret i at det er
belastende at blive hængt op på andre folks navne - ikke mindts Elleman.

Det var godt du kunne bruge svaret i alle fald.

MVH

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic

In article <9dr731$1avl$1@tnews.inet.tele.dk>, Craig David says...