Polering af topcoat (rød)
Fra : Henrik

Dato : 07-05-04 14:15

Hej NG,

Min BB 10M var i sin tid delvis rød på dækket (ude v. lønningen) og ruffet
samt i cockpit, men årene har gjort den røde farve bordeaux.......

Kan den poleres op igen til den rigtige røde farve med en "rigtig"
polermaskine, eller skal jeg vælge at give den en gang hvid til næste
vinter?

Mvh

Henrik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-05-04 18:06

Uheldigvis faldt Henrik over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> Kan den poleres op igen til den rigtige røde farve med en "rigtig"
> polermaskine, eller skal jeg vælge at give den en gang hvid til

Den kan nok ikke poleres op uden at slibe, hvis der er tale om
topcoat.

Jeg vil tro, at du skal i gang med at vandslibe. Start med korn 600,
så 800 og til sidst korn 1200. Så skal du i gang med at polere med en
eller anden form for pasta, f.eks. Hempels Boatrubbing.

Der skal knofedt til....

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 21:06

Jeg har set dette produkt omtalt i en svensk gruppe:
http://www.watski.dk/www/renderPage2.asp?pageID=1087&catId2=18

Det fik MEGET gode omtaler

Anders
Helsingør

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 21:22

Uheldigvis faldt Anders Lassen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Jeg har set dette produkt omtalt i en svensk gruppe:
> http://www.watski.dk/www/renderPage2.asp?pageID=1087&catId2=18
>
> Det fik MEGET gode omtaler

Ja, det ser smart ud, navnlig er det da smart, at de skriver, "at
produkterne nærmest arbejder af sig selv"...

Claus