Hornfisk Østjylland
Fra : CK

Dato : 07-05-04 13:22

Hej

I aften drager jeg ud for at fiske efter Hornfisk ved Gjerild, jeg håber
jeg får succes, men har ikke rigtig kunne finde noget om hvordan
Hornfisk situationen er i Østjylland? Er det noget der har noget
information her på falderebet inden jeg tager afsted?

Med venlig hilsen Carsten

Fra : Migti

Dato : 07-05-04 15:33

Hejsa

Nej - men du må meget gerne melde tilbage om hvordan det gik og
hvor man skal fiske henne ved Gjerild :)

Mvh

Steffen

--
#Fodbold på EFnet
http://www.migti.dk

I nyhedgruppen tips+odds
Årets Tipper 2003
Vinder af kvartal 1

---

Fra : Mikael Pedersen

Dato : 08-05-04 07:01

Masser af hornpinde ved Esby Strand, Kobberhage, Femmøller Strand og
Glatved strand.

Vejret i morgen bliver optimalt til "hornfiskeri". Så det er bare at
komme ud med fluekæppen. :)

Fra : Michael

Dato : 09-05-04 05:31

en af mine venner fik 2 hornfisk på 15min ud for studstrup værket! men så
fik vi ikke noget på den næste time! og tog så hjem.

Michael nielsen

Fra : CK

Dato : 09-05-04 20:57

Migti <Herligehert@hersker.i.herning.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:409b9e01$0$284$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Nej - men du må meget gerne melde tilbage om hvordan det gik og
> hvor man skal fiske henne ved Gjerild :)
>
> Mvh
>
> Steffen

Hej

Det endte med at jeg tog til Stenrevet syd for Udbyhøj, der var masser
af Horn, men de ville ikke rigtig bide, men jeg fik da en enkelt med
hjem.
Det kunne være at man skulle prøve nogen af de steder der ellers er
nævnt i tråden.

Mvh Carsten

Fra : NI

Dato : 12-05-04 19:02

har netop lige været ved Gjerild,... 6 fine af slagsen på ca. 45 minutter

mvh Niels