hjælp jaz
Fra : anders

Dato : 07-05-04 09:21

Hej

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med et restore problem, vi har et
vaskeri med kortadgang, alle transaktioner bliver så lageret i én backup i
programmet, den tager jeg så en backup af med iomega jaz 100 som hed F:
drev, nu er det sådan at computere er gået ned og alt geninstalleret, med
nye drev tilfølge, så nu hedder Jaz drevet G: og jeg kan ikke lave en
restore af den gamle backup jeg havde lavet, selv om jeg peger på det i
restore, ligger oplysningen F: i backupfilen?
på forhånd tak
Anders

Fra : Faithless

Dato : 07-05-04 13:50

>........, ligger oplysningen F: i backupfilen?

Ved det ikke, men du kan da prøvet at ændre drev bogstavet til F:.

I Xp gøres det ved at vælge "control panel"--> "Performance &
Maintenance"--> "Administrative tools" --> "Computer Management"-->"Disk
management" --> Højre klik på drevet og vælg skift drev bogstav.

Faithless