Hornfisk
Fra : Kylix

Dato : 07-05-04 08:54

Hej

Jeg ville bare lige høre om horbfusken er gået forbi eller er der stadivæk
bid fra dem ?

Fra : Anders D

Dato : 07-05-04 09:15

Kylix <kylix@globalports.tk> wrote in

> Hej
>
> Jeg ville bare lige høre om er gået forbi eller er der
> stadivæk bid fra dem ?
hmm...

horbfusken = hornfisken

Fra : Spangkuk

Dato : 07-05-04 10:27

"Kylix" <kylix@globalports.tk> skrev

> Jeg ville bare lige høre om horbfusken er gået forbi eller er der stadivæk
> bid fra dem ?

De er stadig tilstede i rigelige mængder ved Kronborg/Øresund.

Spang

Fra : Anders D

Dato : 07-05-04 14:42

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> wrote in

> "Kylix" <kylix@globalports.tk> skrev

> De er stadig tilstede i rigelige mængder ved Kronborg/Øresund.
>
> Spang

Takker.. så ved jeg hvor jeg skal tage hen med min gamle far her i
weekenden

Fra : ZiwcO

Dato : 13-05-04 12:56

Hejsa Kylix