Reparation af 13 mhz Fejl på Nokia 3310, P~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-05-04 18:23

Kære NG

Jeg er for nyligt kommet i besiddelse af en Nokia 3310, som jeg har fået
af min lillebror da han købte min S/E T200.

Han ville godt have sin 3310 skifttet ud da den havde en tendens til at
slukke med det samme når at han modtog opkald eller selv ville foretage
dem.

Denne her opførsel har jeg ladet mig fortælle hedder noget så kryptisk
som "13 Mhz Fejlen" og skulle vedrører en komponent i telefonen som
enten opererer ved eller benytter sig af den taktfrekvens.

Men da jeg regner med at sælge telefonen skal jeg jo have fundet ud af
hvad det koster at lave den. For udover den fejl fejler den absolut
ingenting. Den er 100% rent og coveret er uden ridser af nogen som helst
art og er heller ikke matteret.

Men jeg håber da at der er nogle der kan hjælpe mig med en pris på hvad
det koster at få den sat i stand så at jeg kan få den solgt, da jeg ikke
selv har noget at bruge den til.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-05-04 13:10

On Thu, 06 May 2004 19:22:52 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Kære NG

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig eller?
Flemming Jacobsen

Fra : N_B_DK

Dato : 12-05-04 13:23

In news:
30tk90hd5q3lkisbign7lbc53ip8a8o8ur@4ax.com
> [...]
>
> Han ville godt have sin 3310 skifttet ud da den havde en tendens til
> at slukke med det samme når at han modtog opkald eller selv ville

Lyder mere som det er PA trinnet der skal skiftes, men kan huske forkert, er
ved at være et par år siden jeg sad som tekniker og skiftede dem...

MVH.
N_B_DK