Hjælp!!?!!? (drejer sig om Simms waders)
Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 06-05-04 17:59

Hej,

Idag købte jeg et par Simms Lightweight Stockingfoots waders. Det er et par
waders til 3000kr. Til min store forundring, så jeg for et par minutter
siden i et 2003/2004 katalog fra Korsholm, at denne model - til trods for
den koster 3000kr - kun er egnet til folk der fisker en uge eller 2 om året.
Kan det virkelig passe?

Nogen der har erfaring emd Simms waders? Jeg købte netop Simms fordi alle
siger at Simms er toppen af kransekagen. Simms holder længere end andre
mærker, og pasformen er bedre siges der. Kan godt være det er en lækker
wader, men hvis den ikke er "egnet til at fiske i", skal jeg da vist have en
anden model. Eller måske en wader fra et hele andet mærke?

Håber nogen kan give et råd eller et par ord med på vejen.

--

Venligst, Grüsse, Regards,
Thomas Schreiber