Opsætning af php.ini til "mail function"
Fra : Lars K.

Dato : 06-05-04 12:20

Hej

Hvordan skal jeg sætte "mail function" for at benytte en ekstern smtp
server? fx mail.udbyder.dk

Jeg benytter Debian og php4. Jeg har ikke installeret "sentmail" og pt.
står der følgende i min php.ini:

; For Unix only. You may supply arguments as well (default: 'sendmail -
t -i').
sendmail_path = sendmail -t -i

Lars

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Henning

Dato : 06-05-04 13:41

Det har jeg ikke på min båd, er det noget nyt? )

Henning

Fra : Lars K.

Dato : 06-05-04 14:13

In article <409a3271$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
fjernemail@sysinform.dk says...
> Det har jeg ikke på min båd, er det noget nyt? )
>
> Henning

Det er vel bare et spørgsmål om at være online. jeg har forsøgt at
slette tråden igen. Jeg bekalger :)

Fra : nospam please

Dato : 10-05-04 20:25

"Lars K." <lkj@person.dk> wrote:
> Det er vel bare et spørgsmål om at være online. jeg har forsøgt at
> slette tråden igen. Jeg bekalger :)

Bek-alger? Lever de i det maritime miliø?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-05-04 20:50

Uheldigvis faldt Lars K. over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> pt. står der følgende i min php.ini:
> ; For Unix only. You may supply arguments as well (default:

Sendmail x path = wrong group.

Husk at brokoble initialfordeleren, inden du system defrakmenterer
hjernen..

Claus