Lidt spg
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-05-04 08:37

Ifgl bøgerne kan et barn vende sig fra mave til ryg i 6-7 mdrs alderen.

Min er 2 mdr og er sådan set begyndt... sker der noget ved det?

Eller kan vi forvente at hun kan gå om 3 mdr ;)

Hvor kan man køber modermælkserstatningsmærket Hipp?

Hvor meget tøj er passende at give hende på ved de temp vi har nu? Forleden
med kun body+strømpebukser + trøje og hue, svedte hun alligevel.

- og når hun sover?

Fra : Malene Nyberg

Dato : 06-05-04 10:21

> Ifgl bøgerne kan et barn vende sig fra mave til ryg i 6-7 mdrs alderen.

Disse maualer er ikke altid til at stole på

> Min er 2 mdr og er sådan set begyndt... sker der noget ved det?

Næ min datter møvede også rundt i den alder - og hun er nu 13 mrd. og fejler
ikke noget!! *s*

> Eller kan vi forvente at hun kan gå om 3 mdr ;)

Ja .....

> Hvor kan man køber modermælkserstatningsmærket Hipp?

I de fleste store supermarkeder som Bilka, Føtex osv.....

> Hvor meget tøj er passende at give hende på ved de temp vi har nu?
Forleden
> med kun body+strømpebukser + trøje og hue, svedte hun alligevel.

Jeg ville nok droppe strømpebukserne også nøjes med med bukser, og heller
ikke huen nå det er så varmt som det er nu, min livs kloge SP, sagde til mig
giv dit barn det på du selv ville tage på i 15-20 graders varme hvis du
skulle sove ude i en barnevogn med dyne over....

> - og når hun sover?
hvis det er inde for så en kort ærmet body og tydt nattøj, med mindre i
sover med åbne vinduer. I det hele taget så undgå træk!

Mvh
Malou