Program til at sende sms
Fra : Jochke

Dato : 06-05-04 07:49

Hejsa.

Jeg søger et program der kan sende sms via datakabel. Programmet skal være
til Linux, gerne skrevet i C men ikke noget krav. Skal bruge det til selv at
sende sms'er via en hjemmeside, så hvis der findes et der er optimeret til
det ville det jo være nice. Understøttelsen af terminal typen er ikke så
vigtig.

Nogen der kender sådan et program?

/Jochke

Fra : Fischer

Dato : 06-05-04 08:04

> Nogen der kender sådan et program?

http://www.pxh.de/fs/gsmlib/

*Fischer

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 06-05-04 08:29

Jochke wrote:
> Nogen der kender sådan et program?

tada

http://www.gnokii.org/

--
Morten!

Fra : Jochke

Dato : 07-05-04 23:16

"Morten Kjaer Nielsen" <usenet.20040428@spam.gummiand.dk> wrote in message
> tada
>
> http://www.gnokii.org/

Tak for et ellers ganske fint program. Men ved nogen hvor man kan finde
noget ordentligt dokumentation til den?

/Jochke

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-05-04 10:33

In article <c7cn50$v8h$1@news.cybercity.dk>, Jochke wrote:
> [...]
> det ville det jo være nice. Understøttelsen af terminal typen er ikke så

Kig på http://www.tuxmobile.org/phones_linux_sms.html

MVH
Kim Schulz

Fra : Kasper Dupont

Dato : 06-05-04 15:58

Jochke wrote:

> [...]
> det ville det jo være nice. Understøttelsen af terminal typen er ikke så

Det blev diskuteret på comp.os.linux.development.apps
for et par dage siden.

For sending spam use abuse@mk.lir.dk and kasperd@mk.lir.dk
I'd rather be a hammer than a nail.

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-05-04 17:24

On Thu, 6 May 2004 08:49:15 +0200
"Jochke" <ask@me.com> wrote:
> [...]
> til selv at sende sms'er via en hjemmeside, så hvis der findes et der
> er optimeret til det ville det jo være nice. Understøttelsen af

kig på tuxmobile.org hvor du kan finde en lang liste af sådanne
programmer.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Jochke

Dato : 06-05-04 18:59

Tak alle sammen.

Så har jeg noget at gå ud fra. :D

God weekend.

/Jochke

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-05-04 12:16

"Jochke" <ask@me.com> writes:

> Tak for et ellers ganske fint program. Men ved nogen hvor man kan finde
> noget ordentligt dokumentation til den?

Fulgte der ikke noget med i form af man-sider eller README-filer? Det
var i hvert fald nok til at det lykkedes mig at få det til at virke
for nogen tid siden. Jeg kan desværre ikke huske hvilken dokumentation
jeg læste.

--
Jacob - www.bunk.cc
Wonderful day. Your hangover just makes it seem terrible.