Fisketur til Sverige.
Fra : Søren Olesen

Dato : 05-05-04 17:53

Vi skal på 3 ugers ferie til Sverige til sommer.
Vi har tænkt os at køre fra Gøteborg og nordpå. Har nogen i gruppen
erfaringer at dele ud af vedr. lystfeskeri i Sverige.

--
mange hilsner
Søren

Fra : Tina Pedersen

Dato : 15-05-04 14:18

der er umættelige søer og åer i området omkring gøteborg.
det nemmeste er at rekvirere brocure fra det lokale svenske
turistinformation - I kan også finde en del på nettet vedr.
fiskeri i sverige,

knæk & bræk.

johnny

Fra : Søren Olesen

Dato : 15-05-04 21:55

Tak for rådet , vi er i fuld gang, hvilket også gælder den svære kunst at
fiske med flue, hvor jeg er total nybegynder

--
mange hilsner
Søren O