Ohøj gæve nordjyder
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 15:56

Hvad kan man fange i Aalborg havn?
Kan man finde en torsk eller en flad?
Hvor skal det i givet fald ske? (helst kaj/mole)

Erfaring og grej er der nok af. Vi kender ikke stedet, da vi kun lige er
flyttet her til for ganske nylig. Det skal ikke være specielt seriøst
fiskeri - gerne noget afslappende med orm på krogen og en sådavand i
hånden... lidt magelig efterhånden.

Chris

Fra : Jan Jensen

Dato : 05-05-04 21:12

lige nu er der sild og hornfisk at fange hvis du fisker øst for broen.
hej
jan

Fra : Anders Wolf Christia~

Dato : 06-05-04 00:30

Er de eneste fisk at fange lige omkring Aalborg (det vil sige indenfor en
radius af én km af omtalte bro) de fisk som bare er på gæstevisit? Er
limfjorden så død på det stykke, at man ikke kan fange nogle flade eller
torsk?

Fra : ANS

Dato : 06-05-04 07:34

"Anders Wolf Christiansen" <anders@journalistDOnotSPAMme.dk> wrote in
message news:409978b9$0$20625$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> radius af én km af omtalte bro) de fisk som bare er på gæstevisit? Er
> limfjorden så død på det stykke, at man ikke kan fange nogle flade eller

Det er godt nok et par år siden jeg flyttede fra Nordjylland, men jeg har da
fanget torsk i havnen. Men det var i den anden ende, altså henne ved
Limfjords tunnelen.
Da jeg kun har været der om efteråret, kan jeg ikke sige om også det fiskeri
er sæson betonet, men der kunne man da fange en 50 stykker(i størrelsen
"pande torsk") på en 3-4 timer.
De flade har jeg aldrig hørt om der oppe, jeg ved at oppe ved Aggersund er
de helt væk, og har været det længe.
Men der fanges da mange havørreder i Limfjorden, også oppe på Aalborg kanten
så det kunne da være i skulle give det en chance....
Prøv evt. at kigge på http://www.sportsfiskeren.dk/ ,
Der kan man finde næsten alt fiskevand i Dk, og alle de gamle artikler.
Eller spørg i grejbutikkerne de ved det ihvertfald.(Evt. Almas ude i Gug)

Knæk og Bræk
ANS

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 07-05-04 18:10

"Chris" <.> wrote in message
> Hvad kan man fange i Aalborg havn?

Hej Chris -

Dejligt at se dig tilbage i NG'en.

Har du haft gode erfaringer fra Vosnæs siden sidst?

Hvad laver du i Aalborg? Vil det sige, at vi andre har Vosnæs for os selv
nu?
Det bør give fisk.

Held og lykke i det nordjyske!

- Jan