Udskift af Logitech trådløs mus
Fra : IceKiller

Dato : 01-05-01 07:36

Lige nu har jeg en Logitech Cordless Desktop Pro og en Cordless Mouseman
Wheel kørende over en trådløs modtager, som har to udgange til USB porte en
til mus og en til tastaturet.
Kan jeg bare skifte min mus ud med en Cordless Mouseman Wheel Optical og
køre over den gamle modtager istedet for at have to modtager stående på
skrivebordet:

Mike

Fra : Dr. Ralph

Dato : 01-05-01 09:08

On Tue, 1 May 2001 08:35:53 +0200, "IceKiller"
<icekiller@cyberdude.com> wrote:

> [...]
>Kan jeg bare skifte min mus ud med en Cordless Mouseman Wheel Optical og
>køre over den gamle modtager istedet for at have to modtager stående på

Nu har jeg ikke cordless desktop fra logitech, så jeg burde vel holde
min kæ.. lukket - og dog.......
Jeg talte i går med en logitech tekniker, fordi jeg ville vide omjeg
kunne køre to trådløse logitech mus over samme receiver - jeg har lige
nu en Logitech cordless trackman wheel og en microsoft inttelimouse
explorer, men jeg har en pakke liggende ude på mit entré-bord med en
logitech cordless mouse optical, som om få øjeblikke skal udskifte min
microsoft iteelimouse explorer - derfor ville det jo være smart, hvis
jeg kunne køre 2 mus på samme receiver - men det mente logitech manden
ikke jeg kunne.
Men han mente derimod sagtens, at man kunne tilslutte hvilken som
helst logitech mus til hvilken som helst logitech receiver´ -blot der
kun er tilslutte én mus ad gangen - så ifølge ham, så kan du sagtens
behode ding gamle receiver med tastatur tilsutning og blot tilmelde
din nye mus til denne receiver - og så skulle det hele virke (bortset
fra den gamle mus)

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Peter Bromley

Dato : 01-05-01 12:58

Der blev vist tidligere talt om at man godt kunne have fx en trådløs
logitech mus og ditto Trackball på samme reciever. Den sidst anvendte var
den der var i brug. Om der her er ment at man skal trykke på den lille knap
i bunden hver gang man skifter ved jeg ikke.

Peter!

Fra : [Ex] Pita

Dato : 01-05-01 16:18

Om der her er ment at man skal trykke på den lille knap
> i bunden hver gang man skifter ved jeg ikke.

Ja, eller én USB og én PS2

Fra : Cmagic

Dato : 03-05-01 20:08

IceKiller
> [...]
> Kan jeg bare skifte min mus ud med en Cordless Mouseman Wheel Optical og
> køre over den gamle modtager istedet for at have to modtager stående på
Det skulle der ikke være nogen problemer i at gøre - I logitech softwaren er
der et sted hvor man kan vælge kanal, og her skal man blot slutte på
tilslut, og så trykke på kanppen på den nye mus - så virker den perfekt. Og
den gamle mus virker stadig.

Cmagic