Quanta
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-05-04 12:12

Hejsa

Jeg har postet nedenstående i d.e.i.w.php tidligere men det hører måske
ved nærmere eftertanke mere hjemme her - så nu tillader jeg mig at sende
spørgsmålet her også...

Jeg bruger Quanta til min webprogrammering. Det er en <bandeord />-god
editor - men den har en irriterende tendens til pludselig at begynde at
bruge 100% af CPU'en (noget jeg kun har oplevet i forbindelse med
PHP-scripts).

F.eks. har jeg en linie der ser ud som følger:

<option value="<?=$i;?>"><?=$i;?></option>

og som, når jeg vil tilføje:

<?=( $i == date('Y') ) ? ' selected="selected"' : '';?>

til sidst i option-tagget, får Quanta til at tonse afsted.

Er der en der kender en løsning på Quantas problemer (version 3.2
på en Fedora 1/Gnome forresten)?

Mvh.
/Thomas

Fra : D. Johnson

Dato : 05-05-04 12:37

Onsdag den 5. maj 2004 13:12 skrev Thomas Lindgaard i
<pan.2004.05.05.11.12.06.930084@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk>:

[Cut sløv quanta parser ]

> Er der en der kender en løsning på Quantas problemer (version 3.2
> på en Fedora 1/Gnome forresten)?

Du kan prøve at chekke kdewebdev modulet ud fra cvs (det indeholder
quanta_be), den har mange rettelser mht. parsing af php-scripts.

Ellers kan du vente lidt, der kommer snart - sikkert inden få dage en
version af Quanta der hedder Quanta BE (bleeding edge)
prøv den og se om det hjælper - der er arbejdet meget på at forbedre
parsing af php-scripts.

Jeg kører selv cvs versionen og det er lang tid siden jeg har mærket
noget til de "slowdowns"

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-05-04 15:31

On Wed, 05 May 2004 13:36:49 +0200, D. Johnson wrote:

> Ellers kan du vente lidt, der kommer snart - sikkert inden få dage en
> version af Quanta der hedder Quanta BE (bleeding edge)

Så venter jeg vist et par dage :)

Tak
/Thomas