blæsevejrskatten
Fra : BSL

Dato : 05-05-04 08:28

Jeg har en gammel hankat, som ikke kar lide blæsevejr, så meget at han ikke
vil gå ud af kattelemmen når vinden står lige på, det har desværre været
skyld i at han nogle gange har tisset herinde. er der andre der har sådan en
underlig kat. og evt. kan give en løsning, umiddelbart ville løsningen være
at flytte kattelemmen, men det er desværre ikke muligt.

Med venlig hilsen

Birgitte Sembach Lauridsen

Fra : Denise

Dato : 05-05-04 09:09

"BSL" <mail@fjerndettesembach.dk> wrote in message

> [...]
være
> at flytte kattelemmen, men det er desværre ikke muligt.

Hej
Jeg vil da foreslå, at han har en kattebakke i huset, så han har et sted at
besørge, hvis han ikke har lyst til at gå ud.

--
Hilsen Denise