alternativ enterprise manager??
Fra : Niels Prins

Dato : 05-05-04 00:18

Er der forslag til et alternativ til Enter Prise Manager der kan bruges
sammen med MSDE. Gerne freeware men ikke et krav...

Niels

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-05-04 14:48

Niels Prins wrote

> Er der forslag til et alternativ til Enter Prise Manager der kan bruges
> sammen med MSDE. Gerne freeware men ikke et krav...

Du kan bruge MS Access 2000 og opefter?

- Peter

Fra : Niels Prins

Dato : 08-05-04 20:27

In article <493b76b7.0405050548.6ef60333@posting.google.com>,
polonline@hotmail.com (Peter Lykkegaard) wrote:

> Niels Prins wrote

> Du kan bruge MS Access 2000 og opefter?
>
> - Peter

Giver det nogle fordele / ulemper af bruge Access? - Jeg har ingen
erfaringer med programmet. Er det den løsning andre der arbejder med
MSDE bruger?

Jeg har prøvekørt EMS MSSql Manager ( http://ems-hitech.com/msmanager/ ) i
den sidste uges tid og det virker perfekt. Den koster $195 så den er
ikke gratis men det er stadig betydeligt billigere and at købe MS Sql
Server med Enterprise Manager.

Fra : Kasper Larsen

Dato : 05-05-04 17:05

"Niels Prins" <niels@_fjernes_prins.dk> skrev i en meddelelse
> Er der forslag til et alternativ til Enter Prise Manager der kan bruges
> sammen med MSDE. Gerne freeware men ikke et krav...

Noget i stil med denne ? http://www.asql.biz/DbaMgr.shtm

Kasper