Batteri
Fra : Flemming Grønborg

Dato : 01-05-01 08:38

Jeg har en pentium 166 MH (uha, den er gammel). Uret taber ca. 20 min. i
timen. Jeg har tænkt på at det kunne være batteriet. Jeg har kikket på
bundkortet, men kan ikke finde ud af hvor batteriet sidder. Er der nogen der
kan svare mig på det?

M.v.h.
Flemming

Fra : Casper Mønster

Dato : 01-05-01 13:36

Hvis du har en manual til mb, så prøv at kikke i den. Ellers er der en sort,
blå eller grøn kasse eller batteri på ca. 1 x 2 cm.

Det kan også være en rund sølv-farvel batteri der ligger fladt på mb.

/Casper

Fra : Anders Lund

Dato : 01-05-01 14:05

Eller dit baterri ligger sammen med din bios, og du skal så udskrife den.

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 02-05-01 07:03

bundkortet, men kan ikke finde ud af hvor batteriet sidder. Er der nogen
der
kan svare mig på det?

Batteriet kan også ligne et forvokset urbatteri...