Der sker noget - www.appaloosa.org/livefoa~
Fra : Mette

Dato : 04-05-04 21:14

Hej

Jeg tror godtnok, at følbassen er på vej nu.

Der har lige været et menneske derinde, hendes hale er bundet op, og hun
vader rundt non-stop med halen løftet.

Mvh,
Mette

Fra : Mette

Dato : 04-05-04 21:58

Og hun ligger ned med en hel række af tilskuere udenfor boksen - i alle
aldre. Der er helt klart gang i noget nu.

Mvh,
Mette

Fra : Mette

Dato : 04-05-04 21:59

Og nu stikker noget af føllet ud!

Fra : Mette

Dato : 04-05-04 22:17

Følbassen er født nu.

Da hun først gik i gang, gik det godtnok stærkt.

Og føllet er på vej op nu for første gang.

Mvh,
Mette

Fra : Doris

Dato : 05-05-04 19:55

Hingst eller hoppe ? Stort tillykke.

Fra : Mette

Dato : 05-05-04 21:20

Jeg ved det ikke - det er ikke min, kun en, jeg har fulgt på Nettet via et
webcam.

Mvh,
Mette

Fra : Mette