P.R.E.
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 04-05-04 19:47

Hej

Er der nogle her inde som kender reglerne hvis man vil impotere en hest fra
spanien.
Eller kender nogle som har prøvet dette.

Med venlig hilsen
Camilla

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 04-05-04 22:26

Camilla Fruergaard wrote:
> Hej
>
> Er der nogle her inde som kender reglerne hvis man vil impotere en hest fra
> spanien.
> Eller kender nogle som har prøvet dette.

Jeg tror ikke det er meget anderledes end anden import fra et EU land.
Derfor vil dk.videnskab.jura nok også kunne give dig et brugbart svar.

JonB

Fra : Mette

Dato : 04-05-04 22:33

Har du prøvet www.pre-horse.dk? Foreningen må have løbet ind i den slags
før.

Mvh,
Mette

Fra : TøSeN

Dato : 05-05-04 14:57

Hej!

Har du osse fundet hesten på hestenettet? ;)

/Josefine

Fra : Louise

Dato : 08-05-04 08:55

Tag kontakt med enten PREforeningen, der kan hjælpe dig eller en
vognmand, der ofte henter heste dernede. Måske Marianne fra
www.mikkelshestetransport.dk kan hjælpe dig med nogle svar.

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 13-05-04 07:45

Er lige kommet hjem dernede fra. og har en i kiggeren.