Aceex DM-56V14 56Kflex modem "hanger autom~
Fra : JENS OLE JØRGENSEN

Dato : 01-05-01 01:39

Jeg er fornyligt kommet på nettet med et Aceex DM-56V14 56Kflex modem, men
problemet er at bedst som jeg sidder og surfer hanger modemet selv up.

Det mærkelige er at nogle gange (som regel sent om aftenen) er der ingen
problemer, mens der andre gange kun kan gå 10 min imellem afbrydelserne.

Jeg skrev til min udbyder, get2net, og de sagde at det kunne være støj på
linien, som højest sansynligt var frembragt af et for langt kabel, og jeg
har desværre også et ret langt kabel.

Jeg fik det råd at skrive AT/T0 eller AT&FS7=255S10=255 til under avancerede
indstillinger, men det hjalp ikke.

Jeg håber nogen kan hjælpe!

MVH
Christian Jørgensen

Fra : Sven

Dato : 01-05-01 04:57

Hastigheden hvormed du logger på er for høj. Jeg ved ikke om det hjalp
sidste gang jeg foreslog det (i et andet indlæg), men prøv med at+ms=48000.
Tallet svarer til hastigheden og bliver du stadig smidt af, så sæt den
længere ned.

Jeg surfede i øvrigt med en 15 meter forlængerledning og 48k uden
problemer...på alle døgnets 24 timer.

/Sven
/**
'Figuring things out for your self is the only freedom anyone really has.
Use that freedom. Make up your own mind...'
- Starship Troopers
*/

JENS OLE JØRGENSEN <skovjens@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JBnH6.542$Dp6.36872@news.get2net.dk...