Vedr. Maxtor extern harddisk problemer!
Fra : hans

Dato : 04-05-04 17:03

Hej

Jeg har en Maxtor 5000 DV extern harddisk, der er fra september 03. Jeg
bruger den til backup og lægger jævnligt backup på den. Nu er mit problem at
jeg ikke kan komme i kontakt med den mere. Jeg har også prøvet at sætte den
til en anden computer som jeg har, men kan stadigvæk ikke komme i kontakt
med den. Nu har jeg prøvet at formatere den og den formaterer fint, men
inden den når op på 100% skriver den at "formatteringen kunne ikke
fuldføres". Er den til de evige jagtmarker???? Købte ekstra et kendt mærke
og den var da slet ikke billig og nu er den død???? Der stod ellers i
reklamerne at den er optimal til backup...hmmm....godt at jeg har back på
bånd!!!

mvh

Copper

Fra : Peter

Dato : 04-05-04 21:06

"hans" <boschjac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og den var da slet ikke billig og nu er den død???? Der stod ellers i
> reklamerne at den er optimal til backup...hmmm....godt at jeg har back på

Gå over på Maxters Hjemmeside og download et utility, og kør en test på
disken.

http://www.maxtor.com/en/support/downloads/index.htm

Peter B