brug af float
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 15:48

Hej NG
Jeg kan ikke få det til at se rigtigt ud på http://www.jarmark.dk/dgs/
Der skulle helst ske det at billede og tekst er centreret på siden med
teksten venstrestillet på højre side af billedet, men det vil ikke op på
plads. Css kan ses på http://www.jarmark.dk/dgs/script/stil.css

--
Hilsen
Mia

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-04 17:08

"Mia J" <sluddermor> skrev :

>Der skulle helst ske det at billede og tekst er centreret på siden med
>teksten venstrestillet på højre side af billedet,

Smid billede og tekst ind i samme <div>, nu er de i hver sin.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 17:24

"Knud Gert Ellentoft" skrev i en meddelelse:
> Smid billede og tekst ind i samme <div>, nu er de i hver sin.

Nu er en div og en div jo to helt forskellige ting
Hvis jeg sætter billedet ind i den div hvor teksten står ryger det hele ud
til venstre.

--
Hilsen
Mia

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-04 18:15

"Mia J" <sluddermor> skrev :

>Nu er en div og en div jo to helt forskellige ting
>Hvis jeg sætter billedet ind i den div hvor teksten står ryger det hele ud
>til venstre.

Forstår ikke lige, hvad du mener.

Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/center.htm, hvordan
det gøres.
--
Knud

Fra : from south

Dato : 05-05-04 19:05

Hej Knud.
"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en
meddelelse news:crjf909iinoaoettbo3ugsos05jd6sui32@dtext.news.tele.dk...
> "Mia J" <sluddermor> skrev :
[snip]
> Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/center.htm, hvordan
> det gøres.
> --
> Knud
Sorry, men John spurgte på en rundsav den anden dag, så jeg tillader at
spørge. Hvor køber man sådan en SPAM-pølse? tror du løste Mias
problem. Mvh Knud

Fra : jopa

Dato : 05-05-04 19:59

from south <and@mand.invalid> skrev bla:
> Sorry, men John spurgte på en rundsav den anden dag, så jeg tillader
> at spørge. Hvor køber man sådan en SPAM-pølse?

Ha ha mailede ham da privat men ingen svar
Der skal vel også være lidt plads til de lidt sprøjse indlæg, ellers bliver
det så keeedeligt.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : from south

Dato : 05-05-04 21:24

Hej John.
"jopa" <j@jweb-templates.invalid> skrev i en meddelelse

> Ha ha mailede ham da privat men ingen svar
> Der skal vel også være lidt plads til de lidt sprøjse indlæg, ellers
> [...]

Yes, det hjælper da, det var nu mest for ikke at få et hug. Jeg kan da
godt tage en sav med i næste uge, er lige i området. Mvh Knud