Vinger mv. til dummy'er
Fra : Casper

Dato : 04-05-04 10:09

Hejsa

Kan nogen mon hjælpe?? Jeg har netop fået en flatcoat hvalp som
selvfølgelig skal blive verden bedste jagthund.

Jeg begynder så småt med apporteringen og skal derfor i gang med at
producere dummy'er. Jeg har en med pels og et par "alm.". Jeg vil
gerne lave et par stykker med vinger på. Kan man købe vinger
nogensteder (helst i østjylland), eller skulle der mon være en af jer
som ligger inde med et større lager og gerne vil sælge?

På forhånd tak!

Casper

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-05-04 11:30

"Casper" <casper.andrea@FJERNpc.dk> wrote in message
> [...]
> nogensteder (helst i østjylland), eller skulle der mon være en af jer
> som ligger inde med et større lager og gerne vil sælge?

De forretninger som sælger udstyr til fluebinding kan sikkert hjælpe dig,
jeg kan anbefale dig:

Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C
Tlf.: 86 18 33 33

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Lykke

Dato : 05-05-04 06:58

Prøv at spørge din lokale jagtforening. Har du hunde træning på programmet
har de også duer som jeg er sikker på du kan få efter endt træning.

med venlig hilsen
Poul