MS Windows
briani 27239
Kan ikke starte nogle applikationer i WIN~
Fra : Sam

Dato : 04-05-04 09:08

Hejsa,

Jeg har to Computer med Windows XP, alt var fint, indtil min søn installeret
KAZA på en af dem. Nu kan jeg slet ikke starte nogle applikationer på nogle
af min computer. Jeg kan kunne loge på computeren og ikke andet, det er som
om PC en er helt død. Jeg ville helst ikke formatere min computer. Er der
nogle der kan hjælpe? hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak
Sam

Fra : Sp@cey

Dato : 04-05-04 10:00

"Sam" <sam_cph2300@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> om PC en er helt død. Jeg ville helst ikke formatere min computer. Er der
> nogle der kan hjælpe? hvad skal jeg gøre?

Det er sikkert et eller andet program der hænger, hos mig var det Symantec
antivirus der ikke kunne komme igang.
Prøv at trække stikket til internettet ud og Start computeren fejlsikret
tilstand. Scan for virus og se hvad den finder på.

--
Mvh Sp@cey

"Flies spread disease, so keep yours closed"
Gen. McArthur

Fra : Sam

Dato : 04-05-04 10:31

"Sp@cey" <someone@microsoft.com> wrote in message

> Prøv at trække stikket til internettet ud og Start computeren fejlsikret
> tilstand. Scan for virus og se hvad den finder på.

Jeg har prøvet trække Internet stikket ud, det ikke har hjulpet. Det kan
ikke scanne for virus da jeg ikke kan starte nogle applikationer.

/ Sam

Fra : Sp@cey

Dato : 04-05-04 15:19

> Jeg har prøvet trække Internet stikket ud, det ikke har hjulpet. Det kan
> ikke scanne for virus da jeg ikke kan starte nogle applikationer.

Heller ikke når du starter i fejlsikret tilstand?