SMS modtager rapport
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 04-05-04 06:51

Nogen der ved om dette kan lade sig gøre på en Motorola V500:
Er det er muligt at få denne til at vise når en afsendt besked
er blevet læst på modtagerens mobil tlf?
Ligesom besked rapporter på Nokia - får man en besked tilbage hvor der står
: Læst...dato ..tid ...osv -kan ikke umiddelbart finde det på
denne......

--
Best regards/Venlig hilsen
Peder Hansen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-05-04 10:44

(2791) Peder griflede i
> [...]
> er blevet læst på modtagerens mobil tlf?
> Ligesom besked rapporter på Nokia - får man en besked tilbage hvor

Nej! Du kan ikke på nogen mobiler få en rapport når beskeden er læst, kun
når den er afleveret til telefonen! (ved ikke om det var det du mente, men
der er jo en væsentlig forskel...)

Hvis du har Telmore/TDC, kan du i hvert fald skrive *0# efterfulgt af
mellemrum, i starten af hver besked (gælder for alle telefoner). Så modtager
du en udførlig rapport om når den er afleveret, eller hvorfor den ikke er...

--
Hygge...
Daniel

Fra : mullerman

Dato : 04-05-04 10:51

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
modtager
> du en udførlig rapport om når den er afleveret, eller hvorfor den ikke

På nogle mobiler er der også en funktion man kan så til i
beskedinstillingerne, så telefonen kommer med en beskedrapport - men den
viser kun at modtageren har modtaget beskeden.
Jeg kan i hvert fald dette på både min t610 og t630...

Martin

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 05-05-04 06:43

--
Yeps - det er lige dt jeg mener....kan man få V500 til det??