Nu kører tingene bare
Fra : Harmakhet

Dato : 04-05-04 00:20

Så er der endelig kommet skred i tingene:
Vi har fået vores stamnavn
Hjemmesiden er oppe og køre
Louises BlueBell, som vores "dreng" har været "forlovet" med, har det bedre
*Jubiii*
Og han har lavet nogle skønne børn med hende.
Vi er bare så glade.....

--
Mvh. Per & Britta
Katteri DK Harmakhet

Fra : Tournesol

Dato : 04-05-04 06:27

Godmorgen

Harmakhet wrote:
> [...]
> bedre *Jubiii*
> Og han har lavet nogle skønne børn med hende.

Hvor er det dejligt man letter bare en ½ meter over jorden af glæde når man
får sit stamnavn
Jeg kan stdig huske det

Hjemmesiden er blevet flot tillykke med den

Dejligt at høre det stdig går godt med blue bell nevø er og niece her har
været så bekymret !!!

Hels og lykke med det hele

Spin fra hele flokken Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-05-04 08:01

On Tue, 4 May 2004 01:20:16 +0200, "Harmakhet"
<nightowl@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>*Jubiii*
>Og han har lavet nogle skønne børn med hende.

Hej Britta & Per!
Den er bare så flot jeres hjemmeside, og jeg er vild med alle jeres
katte! De er super skønne!
Glæder mig til at se jer iaften, og det er jeg sikker på at Belle også
gør Hun er i super kælehumør efter 4 dage på hospitalet....

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk