En dejlig sammenføring
Fra : Allan

Dato : 03-05-04 21:51

Hej Alle

Det ser ud til at min sammenføring af min `nye `kat Kosmos og Boris virker.
Nej jeg har haft Kosmos i 3 måneder og det er først nu jeg har fået taget
gode billeder af dem sammen.

Men de er da søde.

Nu mangler jeg kun at hegne ca 1/3 del af haven ind så kan den lille ny
komme ud.

Det der med at hegne en have ind, det er et størrer project end jeg havde
regnet med.

Men det skal nok blive færdigt.

Hvis der er nogle der går med samme planer, Så køb noget hegn der ikke skal
sys sammen

Mvh Allan

Fra : Pia Nave

Dato : 04-05-04 18:32

Allan wrote:
> [...]
> Nej jeg har haft Kosmos i 3 måneder og det er først nu jeg har fået taget

Hej Allan

Nøøøjjjj, hvor er de skønne sammen de to ) Er der noget bedre end
katte der hygger sådan med hinanden Kosmos ser nærmest ud til at
være i total ekstase

Rigtig gode billeder af nogle skønne mitter!!

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Allan

Dato : 06-05-04 20:07

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være i total ekstase
>
> Rigtig gode billeder af nogle skønne mitter!!

Tak skal du have
Jo det varmer jo når man ser dem sådan
Mvh Allan