Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
lån søges
Fra : Hansen

Dato : 03-05-04 20:48

lån på 10000 søges er der nogen der kan hjælpe ?

Fra : Karl Viggo

Dato : 03-05-04 21:21

Er det ikke lidt naivt at sætte en låneansøgning her ??
Kan du ikke låne 10.000 i din lokale bank, er du vist ikke særlig
kreditværdig - og så vil det være klogere slet ikke at låne.

Viggo

Fra : Hansen

Dato : 03-05-04 21:43

ikke alle ser sådsn på det som dig og regnede med seriøse henvendelser , jeg
prøver seriøst at løse et problem og håber på en henvendelse fra en seriøs
hvor der så kan diskuteres sikkerhed og afdrag på et lån så spar dit krudt
på noget andet end til at komme med kommentare til mig da jeg ikke kan bruge
det til noget så er du sød på forhånd tak

Fra : Karl Viggo

Dato : 04-05-04 06:15

Jeg gav dig faktisk en yderst seriøs tilbagemelding - faktisk den eneste
rigtige.
Du er ikke kreditværdig, når du ikke kan låne sølle 10.000 kr ad normale
kanaler, så hvorfor skulle en eller anden stakkel lade sig bluffe af dig til
at smide penge efter dig ?

Fra : Hansen

Dato : 04-05-04 06:58

Ja og jeg kan se på dine kommentare alle vejene at du er ret glad for at
høre dig selv

Fra : Michael

Dato : 04-05-04 09:58

Jeg er fuldstændig enig med Karl Viggo... Kan du ikke låne 10.000 kr. ad
normale veje, har du ikke en chance. Du står sikkert i RKI, ik? Ellers er du
meget tæt på at komme der. Tag dig dog sammen - få et arbejde hvis du ikke
har i forvejen, spar pengene op og betal din gamle gæld af, som du sikkert
har rigeligt af. Sølle 10.000 kr.... Vorherre bevares. Jeg håber ikke, at
nogen hopper på dit lille fupnummer.

Fra : Hansen

Dato : 04-05-04 10:05

det er ikke fup tror du nogen der vil lave et fup nummer stiller en nysynet
bil som sikkerhed ?

Fra : H.S.

Dato : 04-05-04 10:35

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det er ikke fup tror du nogen der vil lave et fup nummer stiller en
nysynet
> bil som sikkerhed ?

Hvis der skal skrives pantebrev (og det skal der vel før sikkerheden i bilen
er 'officiel ?) så koster tinglysningen alene knap 4.000 kr.

Fra : Michael

Dato : 04-05-04 11:37

Rigtig godt argument... Bliver bilen tinglyst ved lånet og betaler du
omkostningerne?? Hvis bilen ikke tinglyses, er "sikkerheden" værdiløs.

Fra : Karl Viggo

Dato : 04-05-04 16:15

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det er ikke fup tror du nogen der vil lave et fup nummer stiller en
nysynet
> bil som sikkerhed ?

Hvilken værdi har en nysynet bil ???

For det første kan den være ældre end Methusalem.
For det andet kan den allerede være blånt langt op over gearstangen.

Viggo

Fra : Karl Viggo

Dato : 04-05-04 16:15

Fra : Henri Gath

Dato : 04-05-04 23:58

> [...]
> har rigeligt af. Sølle 10.000 kr.... Vorherre bevares. Jeg håber ikke, at

Det er vist ikke studenterhuen, der trykker dig?

Fra : Michael

Dato : 05-05-04 16:21

Jeg siger kvindemennesket skal finde sig et job og betale sin gamle gæld af,
og så kalder du mig uintelligent??! Kan du venligst uddybe det??

Fra : Henri Gath

Dato : 05-05-04 18:20

> Jeg siger kvindemennesket skal finde sig et job og betale sin gamle gæld
af,
> og så kalder du mig uintelligent??! Kan du venligst uddybe det??

Den slags hurtige konklusioner uden at kende sagens baggrund tyder ikke på
en overdrevent stor abstraktionsevne?

Fra : Michael

Dato : 05-05-04 22:34

Er sagens baggrund da ikke ret klar?? Hun kan ikke få lån NOGEN steder
overhovedet. Derfor prøver hun desperat her. Og hvorfor kan hun så ikke få
lån?? Ja, det kan jo kun være fordi hun er totalt forgældet allerede, ik?

Lad os da høre sagens hovedperson... Kom med svar på følgende spørgsmål:

1) Beskæftigelse
2) Årsindkomst (brutto)
3) Gæld ialt
4) Bilens model, motorstørrelse, årgang og km

Fra : mansen

Dato : 03-05-04 21:44

> [...]
> Kan du ikke låne 10.000 i din lokale bank, er du vist ikke særlig
> kreditværdig - og så vil det være klogere slet ikke at låne.

sikkerhed
og hvad gir du tilbage igen
mansen

Fra : Hansen

Dato : 03-05-04 22:49

en rimelig nysynet mazda 626 hvad der skal betales tilbage og hvordan skal
der snakkes nærmere om skal siges der skyldes ikke en krone på bilen

Fra : Karl Hansen

Dato : 04-05-04 20:24

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> lån på 10000 søges er der nogen der kan hjælpe ?

lån dvs køb af penge hører hjemme i nyhedsgruppen dk.marked.privat .......

og slet ikke her i dk.penge hvor kun dem med penge snakker råd med andre med penge, selv
har jeg 3,6 mio kroner

vh KH

Fra : RoJo

Dato : 04-05-04 20:32

"Karl Hansen" <Karl@Hansen.dk> skrev i en meddelelse

> lån dvs køb af penge hører hjemme i nyhedsgruppen dk.marked.privat

Der hører det vist heller ik hjemme!

> og slet ikke her i dk.penge hvor kun dem med penge snakker råd med andre
med penge, selv
> har jeg 3,6 mio kroner

Dyyyyyyyyygtiiiiiig - det er vi andre nok lidt ligeglade med!
Og hvad er det for en latterlig definition af denne gruppe!

/RoJo

Fra : Karl Hansen

Dato : 04-05-04 20:37

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev i en meddelelse

> Der hører det vist heller ik hjemme!

Jo på samme måde som dem der snakker biler hører hjemme i dk. fritid.bil

> med penge, selv
> >

> Dyyyyyyyyygtiiiiiig - det er vi andre nok lidt ligeglade med!
> Og hvad er det for en latterlig definition af denne gruppe!

Du er bare skide misundelig at du ikke har en Mercedes eller pengene dertil !

vh KH

Fra : Henri Gath

Dato : 04-05-04 23:54

"Karl Hansen" <Karl@Hansen.dk> skrev i en meddelelse

> Du er bare skide misundelig at du ikke har en Mercedes eller pengene
dertil !

Pis nu af med dig, din skide underklassebums.....

Fra : RoJo

Dato : 05-05-04 08:31

"Karl Hansen" <Karl@Hansen.dk> skrev i en meddelelse

> Jo på samme måde som dem der snakker biler hører hjemme i dk.
fritid.bil

Det har stadig INTET med marked at gøre!

> Du er bare skide misundelig at du ikke har en Mercedes eller pengene
dertil !

Ha ha - Jeg har åbenbart en hjerne, som er smartere end din.
Om jeg har mange penge aner du INTET om - jeg har ikke behov for at blære
mig.
- folk der blærer sig med penge, er folk som sikkert ingen har!!!

Gå du nu hen i din børnehave og spil smart over for dine legekammerater!

/RoJo

Fra : Diesell

Dato : 04-05-04 21:51

"Karl Hansen" <Karl@Hansen.dk> vrøvlede i en meddelelse

......og slet ikke her i dk.penge hvor kun dem med penge snakker råd med
andre med penge, selv
> har jeg 3,6 mio kroner

Hvad fanden sker der med dig? Hvad er det for en nedladende og arrogant
holdning. Du må være et sølle menneske, hvis du tror du bliver bedre af at
have 3,6 mio. Har du ikke noget fornuftigt at sige, så luk røven og red
vores andres dag!

---
Jesper - ejendomsmægler, valuar

Fra : Zacho

Dato : 04-05-04 21:56

> [...]
> >

> lån dvs køb af penge hører hjemme i nyhedsgruppen dk.marked.privat
>
> og slet ikke her i dk.penge hvor kun dem med penge snakker råd med andre

Hæhæ.. jeg har 9,8 mio.! (før skat)

Fra : Work all day

Dato : 05-05-04 08:56

Hæ. Jeg har 6232,00 stående på kontoen.

Men til gengæld har jeg stensikkert en bedre livskvalitet end du har

Kim

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-05-04 18:34

In article <4096a1ed$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Hansen wrote:
> lån på 10000 søges er der nogen der kan hjælpe ?

HA låner vist penge uden sikkerhed.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : kjaer

Dato : 06-05-04 10:24

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> lån på 10000 søges er der nogen der kan hjælpe ?

man låner altså kun penge ud til en der har penge nok selv.

Fra : Henri Gath

Dato : 06-05-04 10:12

"kjaer" <novillykn@spamgreennet.invalid> skrev i en meddelelse

> "Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> man låner altså kun penge ud til en der har penge nok selv.

Gå du tilbage til dit øldunstende karlekammer.............

Fra : RoJo

Dato : 06-05-04 11:13

"kjaer" <novillykn@spamgreennet.invalid> skrev i en meddelelse

> "Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> man låner altså kun penge ud til en der har penge nok selv.

Hvis man har penge nok selv, så har man jo ik behov for at man jo ik låne,
Einstein!!

/RoJo

Fra : Michael

Dato : 06-05-04 13:30

Hvad kjaer mener, er at man skal have en rimelig indkomst for at kunne låne.
Det behøver man jo ikke være Einstein for vel?? Hvis man ikke ejer en klink,
og har en røvelendig indkomst, ja så er et lån nok ikke lige det rigtige,
for hvordan skal man så betale lånet tilbage?! Jeg har stærkt på
fornemmelsen, at det netop er situationen for lånsøgeren.

Fra : News.dk

Dato : 02-06-04 20:56

Fakta er at der bliver spurgt pænt om et lån på 10.000.- sad der nu nogen
der kunne hjælpe var det jo godt. Straks angribes folks kreditværdighed
(virker som en standard kommentar herinde når folk spørger om lån). Så jer
der svarer i gruppen sammen med pral af jeres millioner er simpelthen for
lavt. Vi har alle en funktion i samfundet nogen klare sig bedre en andre,
sammen har vi det godt, forskellen er nogen smider en dyr merzer på gaden
andre en fiat punt, det er et stort fællesskab = velfærdssamfund..

og en fed kommetar fra Kim:

"Hæ. Jeg har 6232,00 stående på kontoen. Men til gengæld har jeg stensikkert
en bedre livskvalitet end du har "

/Philip

Fra : Michael

Dato : 02-06-04 22:33

"News.dk" <skrivher@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
>
> og en fed kommetar fra Kim:
>
> "Hæ. Jeg har 6232,00 stående på kontoen. Men til gengæld har jeg

Når man søger om lån på denne måde, er det jo nok fordi alle andre
muligheder er udtømte ik?? Og når hun så stiller en bil som "sikkerhed", men
iøvrigt ikke vil svare på spørgsmålet om tinglysning, ja så holder
troværdigheden hos hende bare ikke, vel?

Jeg spurgte hende om oplysninger vedr. hendes årsindkomst osv., men det har
hun heller ikke svaret på. Altså er det jo lidt svært at tage hende seriøst.

Lad mig da lige høre dig: Vil du låne hende de 10.000 kr?

Fra : News.dk

Dato : 03-06-04 19:26

> [...]
seriøst.

> Lad mig da lige høre dig: Vil du låne hende de 10.000 kr?

Uha, nu er jeg ikke istand til at låne penge ud. Men det er set før at der
sider en venlig sjæl med lidt kroner på kontoen der gerne vil låne små beløb
ud til en lidt forhøjet rente, men risiko = høj rente. Hvis jeg havde postet
en besked her i NG og der indenfor 24 timer er haglet næsten 30 negative
svar ind på mit på indlæg ville jeg også lade være med at skrive mere
herinde. Men man skal tale pænt til hinanden ellers fut i mudderkast
gruppen.

Med venlig hilsen

Philip