Galleri generator program
Fra : Henrik Madsen

Dato : 03-05-04 20:52

Hej

Jeg er på jagt efter et program som kan gøre følgende..

Resize en række billeder til 800*600 (Eller 800*XXX så aspect ratio
holdes), derefter skal der genereres en stak thumbnails i passende
størrelse og der skal genereres en side hvor thumbnailsne bliver
stillet op under hinanden med mulighed for at tilføje tekst til højre
for billedet og ved klik på billedet skal det komme i fuld format og
nå ja så skal den helst kunne indsætte det hele i en eksisterende html
side på et prædefineret sted.

Har kigget efter et sådant program men ikke fundet det, er der nogen
der kan sige mig om et sådant program eksisterer.

Henrik

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-05-04 09:48

Henrik Madsen skrev bl.a.:
> Hej
>
> Har kigget efter et sådant program men ikke fundet det, er der
> nogen der kan sige mig om et sådant program eksisterer.

Jeg ved ikke om dette program kan bruges.
http://jalbum.net/

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng