Chaintech 9vjvl3 motherboard vil ikke star~
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 03-05-04 20:49

Hej
Subjektet vil ikke starte efter at det er monteret. Ingen lyde, intet
billede på monitoren. Blæseren kører på cpu´n, men jeg kan ikke se/høre at
den kommer videre i opstarten. Der er lys i dioden på forpladen og jeg kan
se tastaturet´s dioder blinker en gang. Hvorefter der intet sker!?
Kan nogen guide mig videre i fejlsøgning?
mvh/Asger .k

Fra : Jacob E.

Dato : 04-05-04 00:11

Asger Kjeldsen wrote:
> [...]
> forpladen og jeg kan se tastaturet´s dioder blinker en gang.
> Hvorefter der intet sker!?
> Kan nogen guide mig videre i fejlsøgning?

Gør som alle andre har fortalt mig: "Clear CMOS"... og spørg igen, hvis det
ikke hjælper. Se i manualen til dit bundkort, hvordan du gør.

Mvh Jacob