Hvor skal i på ferie henne
Fra : Preben

Dato : 03-05-04 19:14

Helårs lejlighed med havet som nabo.

Se solen gå ned hver aften i jeres ferie.
Helårslejlighed med havet uden for døren
udlejes fra 15 maj - 1 okt.

Med plads til en lille familie
Stue,soveværelse
evt. opredning i stuen
køkken og nyt bad.

Ring for nærmere info.

23355936

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-05-04 19:43

Preben wrote:

> Helårs lejlighed med havet som nabo.

Du har da vist glemt at skrive "marked" da du valgte gruppe. Eller.?

Hvis du har vanskeligt ved at forstå "reglerne" så prøv dog at læse dem
2 gange inden du sender indlæg, ikke.?

Du kan se dem via denne side: www.usenet.dk

Og slet dit indlæg i denne gruppe.

Mvh. Jørgen

Fra : marlene

Dato : 04-05-04 21:37

gaab-- hvor er du bare smålig.
ferie er for mig sørme tæt på fritid.
hvis du selv var så pokkers perfekt, så havde du lukket dine væmmelige øjne
for denne lille fejl.
altså hvis ikke jørgen har det som jeg, at ferie er = fritid.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-05-04 19:58

marlene wrote:

> [...]
> for denne lille fejl.
> altså hvis ikke jørgen har det som jeg, at ferie er = fritid.

Du har misforstået det. gaaaaabb...

Det er ikke et spørgsmål om ferie eller fritid.
men et spørgsmål om at købe og sælge (leje) i grupper der ikke er
beregnet til det.

Til din orientering findes der grupper for køb og salg.
Også for andre emner end dette.

Forsøg at sætte dig ind i emnet inden du sætter dine "store grimme
fingre" på tastaturet og skriver et eller andet for at få tiden til at gå.

Mvh. Jørgen