Acronis kan kun boote når computeren er bl~
Fra : Steffen

Dato : 03-05-04 18:58

Jeg har investeret i backup/restore-programmet Acronis True Image 7.0. Mit
problem er, at hvis jeg skal boote maskinen med en Acronis boot-cd, så vil
programmet kun loade, når maskinen har været slukket i over ½ time. (Det
lyder skørt, men det er sandt). Acronis hotline kan ikke finde ud af,
hvorfor det lige er sådan, men måske nogen i gruppen ved det? Mit bundkort
er et Intel Rock Lake D865PERL, og PC'en kører upåklageligt med XP Pro.
Steffen