sende mail med serveren
Fra : Jan Hansen

Dato : 03-05-04 17:07

hejsa

Ved ikke hvor det hører hjemme, men prøver her.
Jeg er ved at lave noget på en hjemmeside som skal maile til en række
brugere. Hvordan kan jeg se om sendmail.cgi fungerer? Hvad skal justeres
påserveren hvis den ikke fungere? Sendmail.cgi ligger på /bin-cgi/ og
php.ini sættet stien til /bin-cgi/sendmail.cgi.

mvh Jan

Fra : Morten Graae

Dato : 03-05-04 21:17

On Mon, 3 May 2004 18:06:47 +0200, "Jan Hansen" <jan.h@nospam.kk>
wrote:

> [...]
>påserveren hvis den ikke fungere? Sendmail.cgi ligger på /bin-cgi/ og
>php.ini sættet stien til /bin-cgi/sendmail.cgi.

den php og apache jeg bruger, der kan jeg bare udenvidere bruge mail
funktionen.

jeg troede at php selv fandt sendmail - min gør i hvertfald

- Morten Graae