Soyo 5TA2 - Hvor stor en cpu ??
Fra : Karsten Borchers

Dato : 30-04-01 22:51

Hvor stor en Pentium CPU kan et Soyo 5TA2 bundkort snuppe ?
Intel Triton FX chipsæt.
4 PCI
4 VL

Mon ikke den kan tage en 200Mhz ?

Og hvad hastigheder køre et sådan board med ?
66Mhz på bussen, eller 50Mhz ?

Der sidder en 100Mhz Pentium på nu.
Vil en 200Mhz køre med samme FSB, men bare en anden multiplier ?

--

Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : John Stenbak Hansen

Dato : 01-05-01 15:02

Du kan finde svaret her!

http://www.soyo.com.hk/

Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-05-01 18:29

Næ har prøvet alle Soyo's sites uden held.
Og søgt som en gal på diverse søgemaskiner, også uden held.
Bundkortet er vist for gammelt efterhånden ;) Omkring 95 hvis jeg husker ret
?

Borchers