Cykelstativ bagpå CV
Fra : Søren

Dato : 03-05-04 12:07

Skal man i Tyskland stadig have den stribede firkant uden på cyklerne, hvis
de hænger bagpå CV. ?

Jeg kan ikke finde nogen steder de sælges !

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-05-04 16:19

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse
> Skal man i Tyskland stadig have den stribede firkant uden på cyklerne,
hvis
> de hænger bagpå CV. ?
>
> Jeg kan ikke finde nogen steder de sælges !

Jeg ved ikke om de ska burges, men mener jeg så dem forleden hos PJ Caravan
Hedehusene.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Ole

Dato : 03-05-04 23:26

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> wrote in message news:<409627c6$0$292$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Skal man i Tyskland stadig have den stribede firkant uden på cyklerne, hvis
> de hænger bagpå CV. ?
>
> Jeg kan ikke finde nogen steder de sælges !

Hej Søren
Mig bekendt har den stribede firkant aldrig været noget krav i
Tyskland, men kun i Italien.
Mvh
Ole

Fra : Ole

Dato : 04-05-04 15:32

> Hej Søren
> Mig bekendt har den stribede firkant aldrig været noget krav i
> Tyskland, men kun i Italien.
> Mvh
> Ole

Hej igen Søren

Jeg fandt fandt faktisk den efterlyste advarselsplade i Campers
katalog - følg linket:
Klik ind på www.camper.dk og find vare 116110 i deres katalog.

Som du kan se, skriver Camper, at det er lovkrav i _Italien_ og
tilsyneladende ikke andre steder og det falder vel også meget godt i
tråd med den diskussion der er i tråden "uheld i Italien"
mvh
Ole

Fra : Søren

Dato : 05-05-04 09:08

> Som du kan se, skriver Camper, at det er lovkrav i _Italien_ og
> tilsyneladende ikke andre steder og det falder vel også meget godt i
> tråd med den diskussion der er i tråden "uheld i Italien"

Tak for hjælpen Ole, man kan dog ikke søge på varenummer under camper.dk ??
Jeg fandt den alligevel under navnet advarselsskilt til 268 kr. "for en
aluminiumsplade".
HKS har dog en i plastik der er kun koster 1/3, det bliver vist den.

Fra : Harry

Dato : 05-05-04 21:36

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> wrote in message news:<4098a0cc$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> [...]
> aluminiumsplade".
> HKS har dog en i plastik der er kun koster 1/3, det bliver vist den.

Har lige set skiltet hos PJ-Caravan. Det koster 90 kr.
mvh. H.

Fra : Ole

Dato : 05-05-04 23:02

> Tak for hjælpen Ole, man kan dog ikke søge på varenummer under camper.dk ??

Næh det har du da forresten ret i, jeg fik åbenbart byttet om på DCT
(hvor du godt kan søge på varenummer)og Camper men da du jo fandt det
er alt jo ok.

> Jeg fandt den alligevel under navnet advarselsskilt til 268 kr. "for en
> aluminiumsplade".
> HKS har dog en i plastik der er kun koster 1/3, det bliver vist den.

Ja, den fandt jeg også bagefter, men da der står, at den ikke er
godkendt i Italien, undlod jeg at reagere igen.

mvh
Ole

Fra : Søren

Dato : 06-05-04 07:58

"Ole" <ole123@hotmail.com> wrote in message
news:99604be1.0405051401.61debefd@posting.google.> Ja, den fandt jeg også
bagefter, men da der står, at den ikke er
> godkendt i Italien, undlod jeg at reagere igen.

Ups det er rigtigt, det står dog under aluminium skiltet. Så er plastik
skiltet faktisk ikke noget værd.