Canon LBP-460 software søges
Fra : Benny Jensen

Dato : 03-05-04 11:50

Hej.

Jeg søger en kopi af installations softwaren til ovennævnte laserprinter.
Min bror har fået printeren men mangler softwaren.

Den skal passe til en Win98 2 udgave.

Er der nogen, som har en kopi, som jeg kan få ???

På forhånd tak.
Benny

Fra : Peter T.

Dato : 03-05-04 14:55

Benny Jensen wrote:

> Jeg søger en kopi af installations softwaren til ovennævnte laserprinter.
> Min bror har fået printeren men mangler softwaren.
>
> Den skal passe til en Win98 2 udgave.

Virker denne?

<http://members.driverguide.com/ums/index.php?
action=l&furl=aHR0cDovL21lbWJlcnMuZHJpdmVyZ3VpZGUuY29tL2RyaXZlci9kZXRhaWwuc
GhwP2FjdGlvbj1kb3dubG9hZCZkcml2ZXJpZD01OTk2Mg%3D%3D&ac=1083592332v226400>

eller i en kort udgave:

<http://kortlink.dk/4p4>

login: drivers
pass: all

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Benny Jensen

Dato : 03-05-04 23:08

Har hentet den ned. Var noget besværligt, da jeg ikke vil have min mail
adresse alt for kendt.
Prøver filen en af dagene.
Hilsen
Benny

Fra : Kristian Andersen

Dato : 03-05-04 22:08

> [...]
> Min bror har fået printeren men mangler softwaren.
>
> Den skal passe til en Win98 2 udgave.
>
> Er der nogen, som har en kopi, som jeg kan få ???

Har du prøvet det oplagte sted - www.canon.dk ?

Du kan, så vidt jeg kan se downloade en driver derfra.

- du skal indtaste maskinens serienummer.

--
Kristian

Fra : Benny Jensen

Dato : 03-05-04 22:42

Ja.
Jeg har prøvet canon.dk Men filen vil ikke køre. Får hele tiden denne
besked. Ulovlig handling.
Hilsen
Benny
"Kristian Andersen" <kristian_andersen@IngenSpamtdcadsl.dk.invalid> skrev i