Cykeltrailer i Bilka
Fra : Lotte Jul

Dato : 03-05-04 10:03

Bilka har en cykeltrailer til 1000 kr. den her uge.

Den overvejer jeg at købe.

Er der nogen som har erfaring med denne trailer?

Den er jo billig i forhold til mange af de andre mærker, men er den
god/sikker nok?

Hilsen Lotte

Fra : Bo Dudek

Dato : 03-05-04 10:54

> [...]
>Er der nogen som har erfaring med denne trailer?
>Den er jo billig i forhold til mange af de andre mærker, men er den

jeg kender ikke traileren som mærke, men jeg kan fortælle lidt om mine
erfaringer igennem 5 år i cykelbranchen:

- kig efter, at bunden er en hård bund af f.eks. plast eller kunststof
og at den virker solid.. børnene kan jo godt finde på at hoppe op i
vognen

- tjek, at der er ordentlige seler i vognen..

- tjek, at der er udluftning i vognen.. også en anden end bare at åbne
fronten.. på varme sommerdage er det irriterende for mindre børn med
blæst lige i øjnene, men anden udluftning er en god ting..

iøvrigt skriver forbrugerinformation lidt om trailere her:
www.fi.dk/test/boerneudstyr/cykelanhaenger/

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Conny Nielsen

Dato : 04-05-04 20:49

Hejsa!

Vi har en cykeltrailer fra Bilka, med fast bund. Som jeg har skrevet i en
tidligere tråd, synes jeg det er bedst. Den er nu ca 1 år.

Vi er kanon glade for vores og dækker vores behov. Vi har ikke brugt den
hver dag, men ca hver anden uge. Farverne holder godt, den står i carport.
Der er intet at se på siderne (altså slid). Den kører stadig nemt og let,
den er nem at sætte på cykel og tage af igen. Der er både rude og net
forhæng. Der er god udluftning i siderne.

Alt i alt er vi meget glade for vores og kan godt anbefale den med fast bund
fra Bilka.

Nu bruger vi den ikke så meget mere, den store på 5 kan endelig cykle selv
ved siden af Han var ved at være tung at have der bagi.....

MVH

Conny

Fra : Bo Dudek

Dato : 05-05-04 07:17

> [...]
>
>Nu bruger vi den ikke så meget mere, den store på 5 kan endelig cykle selv
>ved siden af Han var ved at være tung at have der bagi.....

det lugter lidt af en regulær salgsannonce, hva' ;)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-05-04 09:25

Bo Dudek skrev bl.a.:

> det lugter lidt af en regulær salgsannonce, hva' ;)

Der kunne jo være en ny på vej som hun skal bruge den til. *G*

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Conny Nielsen

Dato : 05-05-04 13:17

> det lugter lidt af en regulær salgsannonce, hva' ;)

Der kunne jo være en ny på vej som hun skal bruge den til. *G*

Nop er hverken ansat i bilka eller andre steder der sælger anhænger. Går
såment rundt og laver mad til efterskole- og højskoleelver (er igang med
køkkenassistentuddannelsen)
Nop vi vil ikke sælge den.
Nop der er ingen lille på vej. Har da en på 3 år også Han hygger sig
skam i vognen når det regner. For den store vil da ikke i tørvejr, han kan
jo cykle selv. Den er nu også god når vi skal have en masse med op i
dagplejen (eller hjem)

Men vi er glade for den

MVH

Conny (som nogen påstår kan sælge sand i Sahara og is på nordpolen)