Kælekat søges
Fra : klododad

Dato : 03-05-04 01:53

Vores elskede kæle- og indekat Julius måtte desværre aflives i februar i år.
Han var kun ca. 12½ år gammel men havde grøn stær på begge øjne.
Han var en god storebror for vores anden hankat Caruso. Så vi er tre, der
savner ham meget.
Nu er vi imidlertid parate til at få eller købe en lillesøster til Caruso,
som er en meget blid og kælen hankat på 10 år.
Hvis nogen har en killing (hun), der er gammel nok til at blive taget fra
moderen, vil vi gerne høre et par ord om den.
Med venlig hilsen
Henrike og Kjeld Christensen
Storkøbenhavn
Se Julius og Caruso her
http://home19.inet.tele.dk/losparaguayos/katte/katte.html

Fra : Jytte

Dato : 03-05-04 05:58

klododad wrote:
> [...]
> Hvis nogen har en killing (hun), der er gammel nok til at blive taget
> fra moderen, vil vi gerne høre et par ord om den.

Der er killinger til salg om 6 uger i Slagelse på www.dyrenettet.dk ellers
prøv hos kattens værn eller dyrenes beskyttelses internater.
Jeg kunne desværre ikke se jeres billede.

Hilsen
Jytte

Fra : Leyna

Dato : 03-05-04 17:54

On Mon, 3 May 2004 06:57:53 +0200, "Jytte" <vingekatten@mail.dk>
wrote:

>Jeg kunne desværre ikke se jeres billede.

Det er der heller ingen andre der kan... udover ejeren, for der bliver
linket lokalt på harddisken.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : zasha

Dato : 03-05-04 19:30

> Det er der heller ingen andre der kan... udover ejeren, for der bliver
> linket lokalt på harddisken.

Hejsa :)

Billedet er ok nu :) ..eller...jeg kan ihvertfald godt se det...nogle fine
misser og et rigtigt godt taget fotografi :)

Prøv at kikke efter kat på http://www.vildkat.dk
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : klododad

Dato : 04-05-04 01:38

Hej Zasha/Heidi.

Tak for dit tip om www.vildkatten.dk Desværre er der ikke killinger til salg
i øjeblikket, men man skal jo heller ikke forhaste sig.

Heller ikke når man laver hjemmesider. Der var lige noget, der smuttede for
mig.

Med venlig hilsen

Kjeld (klododad)

Se Julius (sort) og Caruso (rød) her
http://home19.inet.tele.dk/losparaguayos/katte/katte.html

Fra : dpl

Dato : 04-05-04 16:50

Hejsa
Hvor i landet bor du?
Jeg har nemlig hørt sikre rygter om, at der snart kommer nogle yderst
bedårende og spændende killinger på vildkat-siden. *smil*
Hilsen Dorthe
webmaster på http://www.vildkat.dk/

Fra : maz

Dato : 05-05-04 13:31

klododad wrote:
> [...]
> Hvis nogen har en killing (hun), der er gammel nok til at blive taget
> fra moderen, vil vi gerne høre et par ord om den.

Hej
Jeg vil nok anbefale dig at anskaffe en ældre/voksen kat, idet en killing
kan være en rigtig stor mundfuld for en voksen kat på 10 år og det kan
besværliggøre sammenføringen. Ellers vil jeg anbefale dig to killinger, der
kan køre killingeræset af på hinanden. Under alle omstændigheder en rolig
hunkilling - hannerne kan altså være nogle værre terrorister ;)

Har selv sammenført min gamle Zeus på 10 med først een killing (det var for
meget for ham), og da jeg fik nr 2 en måned efter gik det meget meget bedre
for alle tre katte. Men mine terrorister er også hanner begge to ;)

/Maria