Overførselshast. på p900
Fra : Ivan [7100]

Dato : 03-05-04 00:57

Hej NG!

Jeg har for nyligt anskaffet mig sådan en djævel. Og det er jo en suveræn
lækker sag. Dog synes jeg at overførselshastigheden fra PC til telefon er
vanvittig lav. Kan det da virkelig passe at det skal tage flere minutter at
overføre 3-5 mb...???

Sonyericssons hjemmeside siger ikke noget om hvilken type USB telefonen
understøtter, men kan jo nok gætte mig til at det ikke er v. 2.0. Er det
alm. v. 1.1?

Fra : Ivan [7100]

Dato : 03-05-04 01:42

"Ivan [7100]" <nej@desværre.du> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sonyericssons hjemmeside siger ikke noget om hvilken type USB telefonen
> understøtter, men kan jo nok gætte mig til at det ikke er v. 2.0. Er det

Lige et tillægsspørgsmål, nu jeg har fat i eksperterne:

Telefonen understøtter MP3. Er der en måde man kan får den til at kunne
afspille andre typer, eks. mp3 pro, ogg vobis eller WMA? enten installere
codec eller anden player?

Fra : Jens B

Dato : 03-05-04 09:55

> [...]
> vanvittig lav. Kan det da virkelig passe at det skal tage flere minutter

Ja, det kan desværre godt passe. Det skyldes vist nok at det ikke er en ægte
USB forbindelse, men at den derimod simulerer en seriel forbindelse.

Så hvis du har en stor MemoryStick i, så køb en kortlæser til din computer,
så går det MEGET hurtigere. De har i lang tid haft en i Netto til 50 kr, og
den virker fint.

Og du kan godt få andre audioplayere, som bl.a. understøtter OGG.

Jens

Fra : Ivan [7100]

Dato : 03-05-04 20:27

> [...]
og
> den virker fint.
>
> Og du kan godt få andre audioplayere, som bl.a. understøtter OGG.

Har du nogle links til sådanne players? Evt. en ide om hvilke der er
gode/dårlige?

Fra : Jens B

Dato : 04-05-04 10:30

> Har du nogle links til sådanne players? Evt. en ide om hvilke der er
> gode/dårlige?

Næh, jeg ved bare de findes. Men jeg holder mig selv til mp3, så jeg har
ikke yderligere kendskab til dem.

Jens