refresh rate
Fra : gonex

Dato : 30-04-01 23:14

Jeg ved god det ikke er et C/C++ spørgsmål, men jeg regner af ligevel med
det er denne gruppe der ved mest om windows programmering.
Er der nogle i gruppen der kan hjælpe mig med nogle API kalde så jeg kan
ændre refresh raten under windows (Ja jeg ved godt man kan gøre det i
windows men jeg skal bruge et program der også kan gøre det). Ændring af
opløsning samt antal farver er ikke så vigtig kun ændring af refresh rate
(60,70,72,85,mm.)

Håber en kan hjælpe mig på forhånd tak.

-=Borland rules=-

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-04-01 23:07

"gonex" <n o s p a m @ s o l . d k> writes:

> Er der nogle i gruppen der kan hjælpe mig med nogle API kalde så jeg kan
> ændre refresh raten under windows (Ja jeg ved godt man kan gøre det i

Du skal kigge på:

ChangeDisplaySettings() samt EnumDisplaySettings()

Hvad er det forøvrigt du vil opnå ?

Hvis det er til timing er det bedre at bruge
QueryPerformanceCounter(), SetTimer()/WM_TIMER el.lign.