Distancesejladser i år.
Fra : Thomas

Dato : 02-05-04 21:44

Er der nogen af jer der skal være med i nogle af årets distancesejladser.
Jeg tænker på Fyncup, Classic fyn rundt osv.
Hvorfor gider folk ikke mere? er generationerne af sejlsportsmænd blevet for
"gamle", eller har folk bare ikke tid?
Det må have været flot i 80'erne med over 1000 deltagne både.

Jeg skal selv med til Fyncup for første gang med min Maxi 77. Jeg var med
sidste år, som gast, i en Maxi 84.

Hilsen
Thomas Thomsen
Maxi 77 nr. 2311

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 03-05-04 14:37

"Thomas" <t@vicki-thomas.dkFJERNDETTE> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det må have været flot i 80'erne med over 1000 deltagne både.
>
> Jeg skal selv med til Fyncup for første gang med min Maxi 77. Jeg var med

Faderen (og skipper) har brækket benet så for første gang i 10 år er jeg
ikke at finde i feltet på fyncup, i den gamles Drabant 22.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Maxisejler

Dato : 05-05-04 22:15

Hej
Jeg skal Fyn Rundt fra Kerteminde i Maxi 77 - noget ældre end din Fire
mand (én kvinde og tre mænd). Det er også første gang, og jeg er stadig
ung...tror jeg nok...

Bettina
fjern det ekstra com i mailadresse.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-05-04 19:28

Jeg sejler ikke i min egen, men gaster på Peter Larsens 77'er. Det bliver
sjovt at være flere 77'ere. Hvad sejlnummer har du ??

Bjarke

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 05-05-04 22:25

Yes, vi er 3 Maxi 77'ere. Det kunne være rigtigt sjovt, hvis der lige var et
par mere der stillede op ....

Bjarke

Fra : Maxisejler

Dato : 05-05-04 22:30

Æh...er det nu Fyncup fra Bogense eller Fynrundt fra Kerteminde...????
Jeg skal med fra Kerteminde...

Bettina

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:c7bm47$2h30$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-05-04 22:07

yes 21. maj. Det er maxi "mesterskaberne", så jeg formoder da alle maxi
sejlere vælger den ....

Fra : Maxisejler

Dato : 07-05-04 22:05

Nej, desværre...ikke når man har båd i Kerteminde... Jeg har også kun fri
til at sejle den 4-6/6.
Ærgerligt...

Bettina (Y3 - måske husker du?)

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:c7e9e9$ame$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-05-04 22:57

Ja, det er ærgerligt. Der er foreløbig 11 maxi'er tilmeldt Fyn Cup fra
Bogense og kun 2 maxi 84'er tilmeldt Classic Fyn. Men der kommer
selvfølgelig flere; på begge sejladser.

Kerteminde passer også os Sjællændere meget bedre, men når man nu kan sejle
med en masse andre fra ens egen klub ?? Jeg synes du skulle høre om ikke du
kan får fri til Fyn Cup. Det er jo kun en enkelt indeklemt arbejdsdag ....

Fra : Maxisejler

Dato : 08-05-04 23:43

Ja, ærgerligt..men vi kan med gamle hule sejl, alligevel ikke hamle op med
erfarne Maxisejlere...
Skal til et andet kap (anden bådtype) i Bogensedagene, så det kan kun blive
Kerteminde. Kommer I til træf om torsdagen i Kerteminde? Eller tager I
direkte til Bogense?
Danmarks mest vindende Maxi77ér er forresten til salg i Kerteminde!!!

meddelelse news:c7h0nv$19uv$1@news.cybercity.dk...

Fra : ThomasT

Dato : 10-05-04 12:00

Ja, jeg tror jeg har købt spileren fra den. Mener den har nr. 32xx et
eller andet

ThomasT

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 14-05-04 17:58

Jeg kan først komme fra Køge Bugt onsdag eftermiddag/aften, så vi må
desværre sejle direkte til Bogense.

Nu er vi ellers oppe på 4 Maxi 77'ere...