bredde i procent ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-05-04 21:48

Hejsa,

Jeg skal bruge et rekatangel, der fylder hele sidens bredde. Men jeg kan kun
angive bredden i px ... kan man ikke angive bredden i procent?

ras

Fra : Mette

Dato : 02-05-04 21:59

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg skal bruge et rekatangel, der fylder hele sidens bredde. Men jeg kan
kun
> angive bredden i px ... kan man ikke angive bredden i procent?

Jo, det kan du sagtens. Gå ind i Table Properties (ved højreklik i
tabellen) og sæt prik (eller flueben) i det felt der hedder "i procent".
Skriv 100, eller dit ønskede %-tal, i talboxen.

mvh
Mette

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-05-04 22:00

"Mette" <nobody@popx.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det kan du sagtens. Gå ind i Table Properties (ved højreklik i
> tabellen) og sæt prik (eller flueben) i det felt der hedder "i procent".
> Skriv 100, eller dit ønskede %-tal, i talboxen.

- det er ikke en tabel ... blot en "tegning". Men ok - jeg kan jo bare lave
en enkelt celle ...

ras