Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera browser
Fra : Henrik Ege Olsen

Dato : 02-05-04 18:30

Hej NG

Jeg er faktisk rigtig glad for min Opera internet browser, dog har jeg et
lille problem. Jeg har sat mailprogrammet op til at kunne læse mine
nyhedsgrupper hos TDC. Men de grupper jeg har abonnementer på bliver vist
efter dato. Hvordan kan jeg får nyhedsgrupperne til at blive sorteret
efter - ja nyhedsgruppe-indhold. Forstået på den måde, at alle
"dk.edb.software" vises i en samlet gruppe og ikke om nu sammen med alle de
andre nyhedsgruppe-indslag efter dato ? Kan nogen hjælpe ?

Henrik

--
"Ege Data"
v. Henrik Ege Olsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-05-04 18:53

"Henrik Ege Olsen" <egeolsen@nospam-mail.dk> posting:

>efter dato. Hvordan kan jeg får nyhedsgrupperne til at blive sorteret
>efter - ja nyhedsgruppe-indhold. Forstået på den måde, at alle
>"dk.edb.software" vises i en samlet gruppe og ikke om nu sammen med alle de

Som jeg forstår dit problem, så har du sat Opera til at vise alt
under Alle Meddelelser / Modtaget? Dette kan ændres under "Vis" for
denne fremvisning. Vælg "Vis -> Vis" (så vidt jeg husker... sidder
aktuelt med 7.50 åben)

Udover dette, har du så ikke grupperne samlet helt for sig selv
under "Grupper ved...."?

Se evt følgende billede for hvad, jeg ref. til.:
http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/opera-news.gif

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Henrik Ege Olsen

Dato : 03-05-04 15:42

Hej Christian

Ahhh... det hjalp med din hjælp. Takker mange gange.

Henrik