Fiskehjul i Fakta
Fra : Christian Madsen

Dato : 02-05-04 15:01

Hejsa,

Fakta sælger fiskehjul som spotvare i denne uge. Er der nogen, der ved om
de er OK til 15-20 ture per år eller ej (sild, hornfisk og makrel)?

På forhånd tak,
Christian

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-05-04 18:24

"Christian Madsen" <news@doktormadsen.dk> wrote in message

> Fakta sælger fiskehjul som spotvare i denne uge. Er der nogen, der ved om
> de er OK til 15-20 ture per år eller ej (sild, hornfisk og makrel)?

Hvad med at afprøve det selv? De koster jo ikke ligefrem kassen.

--
-Jens B.

Fra : Christian Madsen

Dato : 03-05-04 20:14

On Sun, 02 May 2004 19:23:46 +0200, Jens Bruun wrote:
> Hvad med at afprøve det selv? De koster jo ikke ligefrem kassen.

Jeg købte det i frokostpausen idag. Har endnu ikke fået kastet med det,
men det virker rigtig, rigtig godt.

Tak,
Christian

Fra : mikkel paulsen

Dato : 02-05-04 20:24

> [...]
>
> Fakta sælger fiskehjul som spotvare i denne uge. Er der nogen, der ved om
> de er OK til 15-20 ture per år eller ej (sild, hornfisk og makrel)?

det kan snilt rulle din line ind, så det er vel alt hvad du har brug
for!
jeg har 2 hjul til 70 kr/stykket og de bliver kun brugt til fladfisk
det er de okay til

Fra : Helle og Gorm

Dato : 02-05-04 20:41

> Fakta sælger fiskehjul som spotvare i denne uge. Er der nogen, der ved om
> de er OK til 15-20 ture per år eller ej (sild, hornfisk og makrel)?
>
> På forhånd tak,
> Christian

Hej

Rema1000 har faktisk lige haft et hjul der lignede det på en prik (jeg er
sikker på det er det samme), men det kostede 200kr. Jeg var dog nede for at
bytte det igen fordi den havde 2 små knopper der hvor linen løber over
spolen når man kaster.

Men hjulet virkede ellers fint - var nede for at få det byttet, men der var
ikke flere tilbage - imorgen kl 9.00 er jeg nede hos fakta for at på et
hjul - tjah man skal jo nok være hurtig.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-05-04 09:18

> [...]
>
> Fakta sælger fiskehjul som spotvare i denne uge. Er der nogen, der ved om
> de er OK til 15-20 ture per år eller ej (sild, hornfisk og makrel)?

Jeg tror faktisk jeg vil købe pirkestangen + multiplikatorhjulet, det virker
som fornuftige tilbud.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Per Andersen

Dato : 04-05-04 08:43

har selv lige købt et - virker som om det er et ok køb.

Fra : Per Andersen

Dato : 05-05-04 10:01

test

Fra : Christian B. Andrese~