Netkort problemer
Fra : Jeppe K@hl Jepsen

Dato : 30-04-01 21:00

Netkort problemer

Hej jeg har fået et Vegas Netkort, ethernet 100/10 mb

Men det kan ikke helt samarbejde med min PC amitech, Athlon 700 mhz Win98
128 ram
Opstarttidet tager omkring et minut mere, og det hakker lidt min PC nu
det er ikke første gang jeg har instalerer vegas har prøvet at få nogle
nyere driver
men ved ikke hvad jeg skal gøre

er det netkortet der er for billigt, købt i Alcotini for ½ år siden 169

Jeppe Kahl Jepsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-04-01 22:23

Opstarten kan gøre hurtigere ved at give netkortet en fast Ip adresse.

Højre klik på ikonet "andre computere" på skrivebordet og vælg egenskaber,
find så TCP/IP for netkortet og angiv fx.

192.168.0.x (x skal være imellem 1 og 254)
255.255.255.0

Mvh.
Mikael