MS Windows
briani 27239
Q: XP opdateringer igen og igen og igen...~
Fra : P

Dato : 02-05-04 10:19

Hejsa!!

Jeg har windows XP og de sidste par uger har systemet ville hente
opdatereringer igen og igen...faktisk flere gange om dagen. Desuden har jeg
lidt på fornemmelsen det er den samme den henter? En kammerat har samme
problem - nogle der kender problemer, og evt. har en løsning på problemet?

pft., vh. og go søndag

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-04 14:21

On Sun, 2 May 2004 11:18:54 +0200, "P" <spam@fake.com> wrote:

> [...]
>problem - nogle der kender problemer, og evt. har en løsning på problemet?

Jeg har nøjagtig samme problem (se mit post "Pop-up opdateringer i
XP"). Det _er_ den samme, den vil hente hele tiden. Jeg har spurgt to
gange i denne gruppe, men der er ingen, der kommer med et egentlig
svar.

Jeg vil skrive til Microsoft, hvis det bliver ved. Jeg skal nok poste
deres svar (hvis jeg får et) her. Regner med, at andre gør det samme,
hvis de finder en løsning.

MVH
// Andreas

Fra : P V Jørgensen

Dato : 04-05-04 22:37

Klik på Annuller i stedet for OK til opdatering og opdateringerne stopper.

P.V. Jørgensen
pv@NOSPAMprivat.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 12:09

On Sun, 02 May 2004 15:20:40 +0200, Andreas <> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil skrive til Microsoft, hvis det bliver ved. Jeg skal nok poste
>deres svar (hvis jeg får et) her. Regner med, at andre gør det samme,

Hej igen.

Forleden gik jeg ind i tilføj/fjern programmer og slettede den
pågældende 'hotfix', hvorefter jeg installerede den igen. Det virkede
tilsyneladende. Jeg er i hvert fald ikke blevet bedt om at installere
den igen siden.
// Andreas

Fra : hcma

Dato : 02-05-04 14:29

"P" <spam@fake.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem - nogle der kender problemer, og evt. har en løsning på problemet?

Jeg har listet en masse lødningsforslag her:
http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm
m v h
hc

Fra : P

Dato : 03-05-04 11:58

Hej

"hcma" skrev
> Jeg har listet en masse lødningsforslag her:
> http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm

Tak for det. Men...jeg kan ik lige gennemskue hvordan det hænger sammen med
mit problem? er det mig der ik kan læse ordentligt? Jeg vil gerne have det
forklaret - da det der ligner løsningsforslag til når den ik vil installere?

v.h.