Com porte virker ikke 2000
Fra : Hans Peter

Dato : 30-04-01 21:36

Hej

Jeg har en PII 350 Mhz på et Asus p2b bundkort..

Men vær eneste gang jeg har instaleret 2000 virker min com porte ikke..

De virker fint både i 95 og 98

hvad kan der være galt.. andre der også har prøvet dette. . ? ?

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 30-04-01 21:42

Yeps, det har jeg prøvet, opdater din BIOS og derefter virker dine seriele
porte igen.
Hent den nye BIOS her :
http://www.asus.com/Products/Motherboard/bios_slot1.html#p2b

Fra : Hans Peter

Dato : 30-04-01 22:12

Hvilket program skal jeg bruge til det ?

kan du ikke poste en url..

Fra : Ib Thomsen

Dato : 30-04-01 22:23

Hej

Du kan evt. bruge dette program fra Asus :
ftp://www.asus.com/pub/asus/mb/flash/asupd327.exe

Det er Asus's LiveUpdate V3.27.07 for Windows 9X/ ME/ 2000/ NT4.0 men om
den virker med et Asus P2B bundkort er jeg ikke klar over, men hvis du ikke
kan
skal programmet nok gøre dig opmærksom på det.

Ellers skal du bruge følgende :
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/flash/aflash.exe

Og selve bios filen er her :
ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/mb/slot1/440bx/p2b/bx2i1012.zip

Venlig Hilsen
Ib Thomsen