Søges: "Langhåret" html programmør til løs~
Fra : Dan Andersen

Dato : 01-05-04 21:24

På min hjemmeside har jeg tre frames, venstre, top og indhold. Ved klik på
knapperne skal det linkede selvfølgelig dukke op i indhold framet.
Men uanset havd jeg skriver som target, startes altid target som blank.
Hvor er det programmeringen går galt?
Jeg sender gerne de pågældende sider direkte til hvo, som vil hjælpe mig.
På forhånd tak
--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : jopa

Dato : 01-05-04 21:42

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> skrev bla:
> [...]
> framet.
> Men uanset havd jeg skriver som target, startes altid target som

href="http://www.dbamott.dk/snegle_og_drivhus.htm" target="mainFrame">

Mon ikke det er det du søger

ps Frames sucks! det er så en anden sag

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-05-04 21:52

--
"jopa" <j@jweb-templates.INVALID> skrev i en meddelelse

> href="http://www.dbamott.dk/snegle_og_drivhus.htm" target="mainFrame">

> [...]

Bortset fra den sidste bemærkning, så tak for indsatsen. Selvom jeg skriver
indhold som target, så dukker det ikke op i indholdstargetruden.
Mvh. dan

Fra : jopa

Dato : 01-05-04 22:10

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> skrev bla:

> Bortset fra den sidste bemærkning, så tak for indsatsen. Selvom jeg
> skriver indhold som target, så dukker det ikke op i
> indholdstargetruden.

Hej Dan
Du skal skrive som nedenstående

target="mainFrame
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-05-04 22:32

1000 tak.. det var lige det der manglede...--

Fra : jopa

Dato : 01-05-04 22:42

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> skrev bla:
> 1000 tak.. det var lige det der manglede...--

Ingen årsag
ps hvad koster din Black & Decker rundsav

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-05-04 22:22

Takker for alle svarene.. nu er det løst..

Fra : jopa

Dato : 01-05-04 21:48

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> skrev bla:
> På min hjemmeside har jeg tre frames, venstre, top og indhold.

Glemte lige
Ovenstående er ikke rigtig dine frames hedder:
leftFrame
topFrame
mainFrame

Mainframe er der dit indhold skal vises.
Godt nok mange år siden jeg har beskæftiget mig med Frames, men mon ikke det
burde virke som tidligere beskrevet

--
Mvh. John
www.jp-web.dk